Thursday, August 5, 2010

Minggu Kelima Latihan Industri ( 02/08/2010 - 06/08/2010)

Diam tak diam dah lima minggu aku menjalani latihan industri. Seronok juga sebenarmya praktikal kat sini. Setakat ni, semuanya berjalan lancar. Tak ada kena marah, tapi kena tegur tu la. Perkara biasa untuk orang yang baru belajar untuk merasai alam pekerjaan. Aku dah dapat menyesuaikan diri dengan segala-galanya. Minggu depan nak puasa, macam mana la keadaannya ye? Minggu ini agak stress sebab banyak kerja. Maklumlah, audit nak datang ke tempat kerja aku. Keadaan di dalam office harus berada di dalam keadaan baik, kemas dan teratur.

Jadual tidur aku sekarang pun dah berubah. Kalau dulu, bolehlah tidur lambat, tapi sekarang, tidak boleh. Asal pukul 9.30 malam je, mata aku sudah memberikan isyarat supaya tidur. Jadi, kalau ada sesiapa yang mesej aku or call aku after 9.30 p.m., kalau aku tak angkat or reply, sorry. Baiklah setakat ini saja aku mampu tulis, sekarang dah pukul 10.20 p.m., jadi mata aku pun dah letih. Aku nak masuk tidur dulu, selamat malam semua. Bye.

No comments: