Wednesday, September 15, 2010

15 September 2010 (Rabu)

Salam. Hari ini hari pertama aku kembali bekerja setelah bercuti selama 6 hari. Keadaan di sini sangat sunyi sekali. Maklumlah, semua masih bercuti. Tak banyak kerja sangat hari ini. So, dapatlah aku menulis blog untuk kali ini. Tak banyak yang nak diceritakan untuk kali ini.

Mamandangkan esok cuti Hari Malaysia, so aku akan duduk dan berehat kat rumah saja. Tak tahulah nak buat apa, mesti aku akan duduk kebosanan di rumah sewa aku. Habis-habis, aku just duduk kat rumah, searh internet tak pun aku duduk tengok TV dari pagi sampai ke malam.

Adoi, pening kadang-kadang aku dengan sikap manusia ni kan. Kalau ada banyak kerja, dia akan merungut kepenatan, tapi kalau tak ada kerja langsung pula, dia akan merungut kebosanan. Hihihi...aku tak menujukan ungkapan itu kepada sesiapa, tetapi kepada diri aku sendiri.

Raya tahun ini, tak banyak persiapan yang aku lakukan. Lagi pun aku tak rasa sangat nak beraya tahun ini. Untuk tahun ini, aku berdoa agar kami semua akan dapat bertemu kembali untuk menyambut syawal di tahun hadapan. Semoga semua orang dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa dilindungi oleh Allah S.W.T..

No comments: