Saturday, July 18, 2009

Alam Universiti

Saya sekarang merupakan pelajar semester 4 UiTM Seri Iskandar. Di sini, saya mengambil Diploma Pengurusan Dan Teknologi Pejabat. Semester ini, sesi pendaftarannya ialah pada 5 Julai 2009. Kali ini barang-barang yang saya bawa sedikit sahaja kerana ayah saya menggunakan kereta Kelisa untuk menghantar saya balik ke kampus. Ini adalah kerana kereta Opel yang selalu digunakan untuk menghantar saya mengalami sedikit kerosakan. Semester ini saya mendapat bilik di bahagian bawah. Pada mulanya agak meletihkan kerana terpaksa mencari kelas yang tidak bertindih antara satu sama lain. Syukur, akhirnya selepas 2 minggu segalanya selesai. Semua kelas telah dapat kami masuk tanpa risau akan berlaku pertindihan kelas. Ini adalah hasil daripada bantuan dan tolak ansur di antara semua rakan-rakan sekuliah dan juga pensyarah.

No comments: