Sunday, November 15, 2009

Cuti Semester 4 (13/11/2009 - 27/12/2009)

Pada hari Jumaat yang lepas (13/11/2009) bermula cuti semesterku untuk semester ini. Sepatutnya aku sudah pun pulang ke Pulau Pinang padahari Ahad (08/11/2009) minggu sebelumnya. Tetapi oleh kerana aku gagal paper "Business Mathematic" pada semester 3 yang lepas, aku terpaksa mengambil kembali paper tersebut semster ini. Untuk semester ini, aku perlu mengambil 3 paper untuk final exam. Ini termasuk paper Business Math. Tapi semester kali ini merupakan semester yang paling penat dan paling stress bagiku. Banyak perkara yang membuatkan kadang-kadang aku seperti mahu menangis dan mahu berhenti belajar sahaja. Tetapi mama aku selalu memujuk aku, katanya itulah dugaan yang perlu ditempuhi apabila bergelar pelajar universiti. Cuti semester ini pendek sahaja, lebih kurang 6 minggu sahaja. Sekarang bolehlah aku menonton TV sepuas-puasnya.

No comments: